IT-udvikling med nærhed

Vi er til stede i det arbejde, vi laver ... som kunde hos os er du ikke blot et 8-cifret kundenummer; du er vores vigtigste og væsentligste samarbejdspartner.

Vi kender alle vores kunder personligt, og vi har besøgt hvert eneste af vores kunders opholdssteder. Det gør vi for bedre at forstå de udfordringer, I har i jeres dagligdag. Og det giver os den indsigt, der er nødvendig for at kunne udvikle specialtilpassede socialfaglige IT-løsninger.

12 års erfaring fra branchen

Vi har 12 års erfaring med at udvikle unikke socialfaglige IT-løsninger til opholdssteder i hele Danmark.
Vores softwarepakker er baseret på det tidligere Effektplus-system, der har været flittigt brugt rundt om i hele Danmark gennem de seneste 7 år.

Vores hold

Vi vil vores kunder det bedste, og vi ved, hvad vi er gode til. Men vi kender også vores egne begrænsninger – derfor arbejder vi forsat meget tæt sammen med Flemming Andersen fra Isuplus, som står for undervisning og rådgivning i forhold til specifik lovgivning på det sundhedsfaglige område.

Sammen er vi stærke, og sammen kan vi hjælpe med alt inden for sundhedsfaglig dokumentation.

Dennis Van Beersel

Ejer

Med 12 års erfaring inden for softwareudvikling i den danske sociale sektor, er jeres IT løsninger i sikre hænder.
Dennis har en kundeorienteret tillgang til tingene, hvilket betyder, at Styr På er opbygget omkring kundernes behov.
Når Dennis ikke hjælper kunder med Styr På, kan han lide at fiske langs de Fynske kyster samt bruge tid med sin familie.

Flemming Andersen

Ekstern konsulent

Flemming Andersen er uddannet revisor og har erfaring som produktions- og lagerchef og regnskabschef inden for det private arbejdsmarked, hvilket giver en fornyet tilgang til opgaverne indenfor det offentlige område.
Ud over at arbejde med tids- og opgaveanalyser og ressourcestyringsmodeller, arbejder Flemming særligt med analyser af hjælpemiddelområdet, driftsoptimering, effektmåling og benchmarking.
I sin fritid dyrker Flemming sport og sin familie. Flemming er meget engageret i det lokale foreningsliv.

Skal vi arbejde sammen?

Vil du gerne have mere tid til kerneopgaverne hos borgerne, bedre struktur og overblik i dagligdagen og lettere og hurtigere arbejdsgange?
Så er du kommet til de rette! Vores IT-løsninger er specialudviklet til opholdssteder og jeres helt specifikke behov.

  • 12 års erfaring fra branchen
  • Vi forstår, hvordan du arbejder
  • Let adgang til data fra både pc og mobiltelefon
  • Mere tid til kerneopgaverne med borgerne
  • Nemt, sikkert og trygt